Saturday, September 2, 2006

Belgium U.S.A France Germany U.K........











Welcome to my friends , beside The Netherlands , from Belgium U.S.A France Germany U.K Italy Canada Australia Sweden Greece Spain Slovenia Switzerland Norway Monaco Denmark New Zealand CzechRepublic Jordan Portugal Russia Brazil Egypt Austria Taiwan VAE Finland Croatian Trinidad and Tabago Iceland China Hong Kong Ierland Hungary Luxembourg on my website , I am Ton living in The Netherlands / Ridderkerk I shall try to update Istasworld two three times a week , so I hope you will come back to me , if you go to the right side and to click on Zet deze site bij je favorieten you will bookmark me. Greetings Ton
Sinds enige tijd ben ik bezig om mijn website te promoten , zal toch wel leuk zijn als er af en toe iemand langs komt, niet dan , dus ging ik kijken hoe anderen dat doen , zo kwam ik op zoekmachines uit , mij aangemeld , en dat begint nu een beetje warm te lopen , ook probeer ik mij te linken , leukste is dat het van zelf gebeurd zoals als vorige week in een forum was iemand die Istasworld had gezien en er over begon , zoals je nu ziet ze komen overal vandaan , en nu trachten om mijn site aantrekkelijk [of dat nu al zo is , weet ik niet] te houden
Ben jij het ook zat om alleen maar spelletjes te spelen en maar wat te surfen van hot naar her en dan ik je verzekeren een eigen website en een beetje fantasie ,en je leert er een hoop van is de moeite waard kan ik je altijd nog in het rechter rijtje onder friends zetten myblogger link

No comments:

Post a Comment